Klacht: Animatie

op 12 augustus 2018 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Mijn klacht is puur gericht op het vakantiepark Droomgaard, persoonlijk aan de directieeigenaar Oostappen groep!

Het animatie team in Oostsppen is een geweldig team! Zij zijn met 4 personen om 2000, misschien wel 3000 vakantiegasten te vermakrn! 4 personen! Dit is geld vrrdienen over de ruggen van een hardwerkend team die hun werk met heel veel plezier uitvoeten! Dag in, dag uit, avond aan avond!
En omdat de directie geen notie neemt van het wel en wee op het park maar wel geld wil innen! Ja, innen! Want de directie zot met zijnhaar kont in een 8 sterren jotel, die zullen zich niet op de normale 1 ster camping begeven. Dat is beneden jullie stand! De directie moet zijnhaar ogen uit de kop schamen! Het hele team werkt kei en kei hard omdat deze mensen van mensen en kindeten houden! Kun je van de directie niet zeggen!

Ik heb mijn klacht persoonlijk aan de directeur, Toon gemaakt en gezegd dat hij het hoofddkantoor uit mijn naam mag vertellen dat het schandelijk is hoe weinig personeel er is. Dat hij trots mag zijn met zo’n geweldig, gemotiveerd team! En dinderdag sluiten!? omdat er geen animatie gegeven kan worden! Schande! Maar mijn complimenten voir Toon de directeur dat hij mijn klacht heeft aan willen horen.

Ik ben tevreden als het team een hoge opslag krijgt en in het zonnetje wordt gezet! Ik wil bewijzen zien eo horen!
Mijn naam is, T. P. Serk

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A10 caravan