Klacht: anderen hebben voorrang gehad bij plaatsing

op 28 september 2016 over Hofspetters in de categorie Zwembaden

Geachte heer/ mevr.,

Mijn zoontje Jayden Sukdeo zwemt bij de Hofspetters in Den Haag. Hij heeft zaterdag 24 September afgezwommen voor zwemvaardigheden1.

Ik heb hem dinsdag 20 september aangemeld voor zwemvaardigheid 2 bij de receptionist ( Brigitte) zoals dat gebruikelijk is. Zij vroeg naar de voorkeursdag en wij hebben gekozen voor vrijdag om 15.45u bij juf Amber omdat die dag gunstig voor ons is aangezien Jayden op de andere dagen reeds andere bezigheden heeft.
Vervolgens krijgen wij zaterdag een email van Hofspetters (Martijn Groeneveld) welke de beschikbare dagen en tijden zijn. Wij hebben hierop niet meteen gerageerd aangezien wij ons dinsdag ruim van te voren hadden aangemeld voor zwemvaardigheid 2. Zondag hebben wij gereageerd en maandag krijgen wij een email met daarin de mededeling dat wij niet in aanmerking komen voor de plaats op vrijdag omdat mr. Martijn vind dat hij alleen de mensen gaat plaatsen die op zijn email hebben gereageerd. Wat voor ons ook zo raar is aangezien dit nooit de afgelopen jaren zo is geweest. Ik heb het elke keer bij de receptionist aangegeven.

Het is voor vreemd en onacceptabel dat mensen die zich na ons hebben aangemeld, de voorkeur boven ons.
Herhaaldelijk is geprobeerd om hofspetters (Martijn) gevraagd dit recht te zetten. Deze zijn niet ingewilligd.

Wij zijn pas tevereden als Jayden geplaatst wordt voor vrijdag omdat ik ruim van te voren heb aangemeld en dus voorrang zou moeten hebben boven de mensen die pas zaterdag hebben gereageerd.

Dit moet voor vrijdag a.s. opgelost worden, om Jayden samen de rest te laten beginnen.

Alle klachten die gemeld zijn door VSAutar