Klacht: Ander geur (vies) vloeibaar wasmiddel dan normaal

op 04 oktober 2016 over Ariel in de categorie Schoonmaakproducten

Beste, ik koop al jaren ariel. Laatst heb ik een grote fles gekocht, maar de geur is heel anders dan normaal. Ik vind het heel vies. Het enige verschil tov de fles die ik normaal koop is dat er rexhtsonder een paar paarse bloemetjes staan. Ik zie verder geen omschrijving van de geur.
De achtergrond is verlopend paars net als anders. Ik was me er dus niet van bewust dat ik een andere fles zou hebben gekocht. Ik dacht eerst dat het bedorven was, omdat de zeep er ook troubel uitziet ipv het normaal zo doorschijnende paars. Kan dat of is het echt een andere geur. Het is een fles van 2210 ml dus heb hem niet zomaar verbruikt.
Overigens vind ik de geuren van het originele waspoeder, dus de niet vloeibare het lekkerst. Jammer dat dit niet overgenomen is in het vloeibare wasmiddel.

Ik zou graag een vervangende fles van het originele wasmiddel met standaard geur voor gekleurde was ontvangen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ariel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ariel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mbru