Klacht: Amateuristische bende

op 01 februari 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

De zending pas de derde poging in ontvangst kunnen nemen.
Eerste keer kon de koerier het adres niet vinden (een volwassen man, met navigatie.. are you kidding me?!?)
Poging twee hebben ze te maken gehad met ondeugdelijk materiaal, en werd ik vervolgens door de ‘vriendelijke’ dame van de service denk uitgemaakt voor leugenaar omdat haar systeem nog niet up to date was.
Ik hou mijn vingers gekruist voor dr derde poging

Als ik een compensatie tegemoed kan verwachten welke in lijn staat met de gemaakte kosten (2 hele dagen vrij nemen)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 05 februari 2018 om 12:16 geantwoord

Geachte heer Van Veldhoven,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak. We hebben uw klacht intern ook ontvangen en zullen deze spoedig in behandeling nemen. We zullen deze klacht daar verder met u oppakken.

Uiteraard is het niet de bedoeling dat u een naar gevoel overhoud aan een ervaring met onze service. Ook hiervoor onze excuses.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 06 februari 2018 om 12:20 geantwoord

Ik heb inmiddels reactie ontvangen en die is onacceptabel.
Ik heb 2 dagen vrij moeten nemen door falen van jullie kant.
En dan simpel zeggen daar doen wij niets mee, zo werkt dat niet volgens mij.
Jullie hebben mij geld gekost door vrij te moeten nemen, ik verwacht dat jullie met een passende oplossing komen en het niet onder het tapijt schuiven zoals nu gebeurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Rickvanveldhoven@gmail.com