Klacht: Alles wat fout kon gaan ging dan ook fout!

op 25 maart 2013 over Oostappen Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

1: Onvriendelijke onvangst bij de receptie. Duidelijk veel onvrede bij personeel. 2: Een weekendje in een Berckterveld comforthome zonder comfort. De accomodatie was ijskoud en vochtig. Beddewas was zelfs vochtig. De hond lag te rillen van de kou. De gaskachel trok de kou niet! Overal stofvlokken, een aanrecht vol met koffie/chocovlekken en vieze inventaris. De vorige 2 keren dat ik dit park bezocht was dit ook al zo. Ik heb eerst een uur alles schoongemaakt. Mede hiervoor betaal je dan € 53,00 servicekosten. Plus een toeslag van € 10,00 voor de hond, waar je ook nog eens € 7,00 per nacht voor betaalt! Als het dan schoon wordt aangetroffen is dit nog geen probleem, maar dit. 3: Het water van het subtropisch zwemparadijs was 23 graden i.p.v. 30 graden. Allerlei smoezen over lekkages e.d. komen niet meer geloofwaardig over. Het park bleek pas het eerste weekend open te zijn en op het laatste moment is toch besloten om het zwemparadijs open te doen. 4: Van zaterdag op zondag zijn de waterleidingen gesprongen door -13 graden vorst. Alle accomodaties geen water meer (en geen wc). We konden munten KOPEN om gebruik te maken van de campingdouches. Een beetje manager biedt in dit geval minstens gratis munten om de klanten een redelijke oplossing te bieden. BETALEN!!!
5: Vrijdag geen animatie, zaterdag overdag ook niet. Kinderdisco werd zaterdagavond afgelast. Er was te weinig voorbereid bleek op het laatste moment, doorgang animatie niet haalbaar. Alleen op zondag was er knutselochtend voor de kinderen.
Op zondagochtend alles ingepakt en direct om 11.30 uur na de knutselochtend (een hele dag eerder dan bedoeld!!!) vertrokken.
Op dat moment waren wij ongeveer de laatste gasten die het tot dusver hadden volgehouden. Erg sneu voor de kinderen, die hadden zich er zo op verheugd. Jammer voor alle kosten die dit absoluut niet waard zijn geweest. Dat er in een weekend zoveel mis kan gaan heb ik nog nooit meegemaakt. De parkmanager vroeg begrip voor de situatie. Ik ben zeer ruimdenkend maar voor bovenstaande situatie kan ik geen begrip meer opbrengen. Ik ben zelf klachtbehandelaar bij een grote verzekeraar. Ik kan mij erg goed van twee kanten inleven, maar er zijn grenzen. Probeer eens te bedenken wat er aan dit weekend nog positief is, wij weten het niet!

Voor de accomodatie heb ik gelukkig maar € 17,00 betaald via Vakantieveiling. Ik zou het netjes vinden om een tegemoetkoming te krijgen van de betaalde bijkomende kosten. Van het totaalbedrag van € 149,60 zijn € 27,60 wettelijke kosten. Ik stel voor dat jullie ons de niet wettelijke kosten van € 122,00 terugbetalen (bedlinnen € 38,00 / servicekosten € 53,00 / huisdier € 21,00 en € 10,00 extra voor eindschoonmaak).

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantieparken

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantieparken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RaikoBoris