Klacht: alles is stil

op 17 december 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds donderdag 6 december hebben we geen telf internet en
geen tv meer.
nu maandag 16 dec is er nog steeds niets opgelost.
we hebben bijna iedere dag gebeld en een keereen mailtje
gestuurd .Krijgen steeds te horen uw klacht wordt door gestuurd u wordt terug gebeld.
maar tot opheden nog geen enkel telefoontje gekregen
Het lijkt er op dat ze het niet willen repareren.

groet c.vandijk1@lijbrandt.nl

Vr gr c v dijk

Gewenste Oplossing:

als er een montuer langs komt en het repareert.
zo dat we weer tv kunnen kijken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 04 januari 2013 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw Van Dijk,

U heeft problemen met uw diensten. Wij zien dat de problemen inmiddels zijn verholpen. Er volgt een compensatie op een van de volgende facturen. Wij hopen dat u weer met plezier gebruik maakt van onze diensten.

Met vriendelijke groet,
Fleur
Lijbrandt Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door c.vandijk1