Klacht: Allemintatie

Mutana op 30 december 2019 over gemeente Nijmegen in de categorie Gemeente

Geachte mevrouwmeneer

Na dat my kind geboren was 2 jaar geleden heb ik hem herkent. Daarna zijn ik en my ex uit elkaar gegaan en we hebben met un mediator aan tafel gezeten om in ouderschap plan op te stellen. Weneer wij klaar waren en wouden tekenen heeft gemeente Nijmegen my ex bedrijgt dat als zij toe laat zodat my zoon contact heeft met zijn vader dat zij problemen zou krijgen. Na un tijdtje dat ik met my kind geen contact mee heb gehad en alles via rechter moet doen. Stuurt gemeente Nijmegen my papieren dat ik allemintatie moet betalen. Terwijl ik heb nu kind niet kunnen zien door hun. Ik weet nu niet wat ik moet doen

Als gemeente Nijmegen het geld verwacht voor my zoon dat ze my die maanden terug geeft dat ik met hem gemist heb dat ze verwachten dat ik voor betaal ( wat onmogelijk is)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Nijmegen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Nijmegen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mutana