Klacht: Alledrie voedselvergiftiging

op 21 juni 2016 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Op Barcelona AirPort hebben mijn vrouw, schoonmoeder en ik respectievelijk twee fishburgers en 1 kipnuggets genomen vlak voor de vlucht naar Rotterdam The Hague AirPort. Mijn schoonmoeder, 81 jaar oud is onwel geworden in het vliegtuig. Zij werd misselijk, kreeg acuut last van diarree en heeft een beroerde vlucht gehad. Mijn vrouw is gisteren ziek geworden en nu nog steeds. Diarree, buikkramp, hoofdpijn, koude over haar lijf en misselijk. Bij mij is het vanmorgen begonnen en ik ben nu ziek. Voedselvergiftiging is bij oudere mensen zeer gevaarlijk. Het was ook een onoverzichtelijke drukte in de Burger King aldaar. Sla was niet echt fris, tafeltjes erg vies, kortom een schandaal.

Ik stel voor dat Burger King beter let op de hygieneregels en dat filiaal Barcelona AirPort eens grondig onderzocht wordt door een onafhankelijk bureau. Ik laat de schadevergoeding geheel over aan de directie van Burger King. Wel word ik graag telefonisch benaderd door iemand van Burger King. Dit kan via 06-16680962. Het zal u niet verrassen dat ik geen tegoedbon wil hebben van Burger King omdat ik daar nooit meer zal eten. Met vriendelijke groet, Harry Strormann

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry Strormann