Klacht: ALlang opgezecht

op 16 februari 2018 over Kamernet in de categorie Makelaars

Ik krijg nu een incasso brief binnen sat ik 61 eu moet betalen terwijl ik Kamernet allang al heb opgezecht, ik heb toen geen bevestigingsbrief binnen gekregen maar ging er van uit dat het stop gezegt was, dit ia totale onzin!, ik heb me weer uitgeschreven en kijken wat er nu gezecht word.

Waneer me incasso kosten ingetrokken worden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 15 maart 2018 om 15:43 geantwoord

Beste Usha, bedankt voor je bericht. Ik heb even naar je account gekeken en je abonnement is op 23-12-2017 opgezegd, terwijl dit op 13-12-2017 al verlengd was. Je bent dan nog wel verantwoordelijk voor de betaling. Nadat je de factuur gestorneerd hebt zijn er 3 betalingsherinneringen verstuurd naar je mail maar omdat de betaling uitbleef is het naar onze incasso partner, Intrum Justitia, gestuurd.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met Intrum Justitia voor een betalingsregeling.

Je abonnement is reeds opgezegd, er heeft na de tweede periode ook geen verlenging meer plaatsgevonden.

Indien je nog vragen hebt kun je altijd een mail sturen naar supportdesk@kamernet.nl.

Fijne dag,

Shari - Kamernet

Alle klachten die gemeld zijn door Ushidushi