Klacht: allang betaald maar ze blijven mails en brieven sturen

op 30 maart 2017 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Op 26-02-2017 kreeg ik een mail van intrum justitia ik zou bij pwn een bedrag open hebben staan, ik gekeken nee die had ik al betaald op 14-02-2017.
Dus heb ik via hun site een bericht gestuurd (waar ik nog steeds iets van moet horen) toen kwam er weer een brief en mail, dus toen maar gebeld en gezegd dat ik al had betaald aan pwn op 14-02-2017, zei die jongen dat zij een bericht kregen van pwn op 15-02-2017 over de openstaande rekening die ik dus al had betaald voor die tijd, ik had ze ook het bewijs gestuurd in de eerste mail, dus hij zij dat ze gingen overleggen of ik dat bedrag + de €40,- extra nog moest betalen, dan komt het erop neer dat ik 2 x hetzelfde bedrag zou moeten betalen. Ik hoorde een tijdje niks en nu weer die mailtjes, moe word je ervan. Zij kunnen er gewoon niet tegen als ze niks aan je kunnen verdienen, en ik was op tijd met betalen, wel iets te laat maar toch op tijd.

Als zij de rekening verscheuren, want ik ga niet iets dubbel betalen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 28 juni 2017 om 14:03 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door lenje