Klacht: algehele desinteresse in mijn probleem met avg

op 02 juli 2017 over AVG Nederland in de categorie Software

Geachte lezer,
AVG wenst maar een klein stukje mee te denken in de richting van haar klanten bij de verlenging van enige vorm van abonnement. U schrijft in uw mail: We maken u erop attent dat AVG de betaling voor uw bestelling nummer 702-0498585, referentienummer 486716964963, overgemaakt op 2/6/2017, niet heeft ontvangen.
Dat op 2 juni een bedrag van € 54,99 van mijn rekening werd afgeschreven voor een bestelling met nummer 702-0498587, referentienummer 4867 1696 4983 schijnt uw afdeling klantenservice niet aan te zetten om e.e.a. uit te zoeken en recht te zetten. Op een betaling van € 24,49 dd 28 juni met bestelnummer 702-0199600 / referentienummer 4867 2454 7639 kwam evenmin reactie uwerzijds, ondanks mijn verzoek om hulp gericht aan uw klantenservice.
En nu heb ik van pure ellende een abonnement genomen bij een andere speler op de markt. Ik hoop dat de door mij betaalde bedragen een spoedig ineenstorten van AVG mag versnellen en dat ieder die verzuimde om Aktie te ondernemen voor de rest van haar / zijn leven geteisterd wordt door virussen en besmettingen van allerlei aard. Dit verhaal zal uiteraard dik in de verf worden gezet bij elke gelegenheid die zich maar aandient. Met niet zo’n vriendelijke groet, uw ex-klant Edwin van Eetveldt

—–Oorspronkelijk bericht—–
Van: notification.automat@avg.com [mailto:notification.automat@avg.com]
Verzonden: zondag 18 juni 2017 0:06
Aan: eetveldt71@kpnmail.nl
Onderwerp: Klantwaarschuwing: uw bankoverschrijving naar AVG is niet ontvangen

Geachte Ed,

Als u met een bankoverschrijving betaalt, kunnen we uw product pas leveren als we de betaling hebben ontvangen. Gewoonlijk heeft de bank 3 tot 10 dagen nodig om een overschrijving te verwerken.

Ga volgens een van de onderstaande methoden te werk om het door u bestelde product alsnog te ontvangen:

1. Als u de bankoverschrijving meer dan tien dagen geleden hebt gedaan en nog geen e-mail met productgegevens hebt ontvangen, neemt u contact op met onze Klantenservice op http://www.avg.com/customer-support (selecteer AVG Technologies CZ, s. r. o. in het vak contacten).

2. Als u de bankoverschrijving minder dan vijf dagen geleden hebt gedaan, wacht u nog een paar dagen om te zien of de overschrijving alsnog wordt uitgevoerd. Als u binnen de volgende vijf dagen uw AVG-licentie(s) nog niet hebt ontvangen, neemt u contact op met onze Klantenservice op http://www.avg.com/customer-support (selecteer AVG Technologies CZ, s. r. o. in het vak contacten). Zorg dat u de gegevens van de bevestigingsmail bij uw bestelling bij de hand hebt als u contact opneemt met AVG.

3. Als u de bankoverschrijving niet hebt uitgevoerd en uw AVG-product(en) wel wilt ontvangen, klikt u op de koppeling http://www.avg.com/cart om de bestelling opnieuw te doen. Als u ervoor kiest op een andere manier te betalen, kunnen we over het algemeen het product meteen leveren.

Hartelijk dank voor uw interesse in de producten van AVG.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice
AVG Technologies
www.avg.com

€ 79,48 terugstorten op iban: nl94ingb0003649990 tnv E van Eetveldt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ed van Eetveldt