Klacht: al weken (zeker 8) geen koopmap ontvangen

op 10 september 2018 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 11 september 2018 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste familie Smits,

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de Reclamefoldermap al weken niet heeft ontvangen. Onze afdeling Kwaliteit gaat uitzoeken wat er aan de hand is en ervoor zorgen dat u de folders weer gaat ontvangen, zoals u dat van ons gewend bent.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender BV

Alle klachten die gemeld zijn door aadsmits