Klacht: Al uitgeschreven, maar toch geld afgescreven en een betalingsherinnering

op 08 november 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

In februari en april heb ik gebruik gemaakt van een prenium account huurwoning.nl. Hier had ik mij in april uitgeschreven, omdat ik via hen al een woning heb gevonden en dus niet meer gebruik hoef te maken van hun diensten. Echter wordt er nog steeds geld afgeschreven. Sterker nog, ik krijg een betalingsherinnering terwijl dit geld al van mijn rekening gehaald.

Op z'n minst dat de betalingsherinnering wordt vernietigd en het liefst het geld van de overige maanden terug gestort.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:54 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike

Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door charloki