Klacht: al bijna maand aan het wachten op onderdelen

op 24 juli 2016 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Bijna een maand geleden een loungeset gekocht. Zelf opgehaald bij de Itek, uurtje rijden voor ons ook nog maar zo konden we zelf de dag regelen.
thuis gekomen met de loungeset uitgepakt en zien een los achterwandje waar dus bevestigingsmateriaal voor bij had moeten zitten.. plus we zagen schroefdraad onder de set waar dus poten bevestigd moeten worden. Het inpak folie, het karton, de loungeset alles tig keer onderzocht op onderdelen… niks.
Nou, toen gebeld naar itek, advies om mail te sturen, ook gedaan.. of ik wel in verpakkingsmateriaal had gekeken ( zucht)…ja dus… toen weer mail, niks gehoord. Weer gebeld, oh ja, ze zagen de mail en zouden dit naar magazijn sturen. Weer niks meer gehoord dagenlang. Weer gemaild….gebeld… nu zou hij de ‘goedkeuring naar magazijn sturen om de missende onderdelen op te sturen’… weer na poosje gemaild…niks… weer gebeld… het zou begin afgelopen week verzonden worden.
We zijn weer een week verder, natuurlijk niks bezorgd.
Waardeloos, set is zo niet neer te zetten omdat de wicker beschadigd aan de onderkant zonder poten, wand kunnen wel bouten in gedraaid worden maar jeej, alles moet toch gewoon compleet aangeboden worden???
het meest irritante : geen excuses… geen, mevrouw, wat vervelend, we lossen het zo snel mogelijk voor u op.
HELEMAAL NIKS.
zonder te bellen doen ze niks!!!! Omdat we geen oude tuinset meer hebben/ hadden kunnen we niet buiten genieten van het weer, afspraken afzeggen vanwege geen buitenmeubilair etc.. zo waardeloos dit!

Tevreden als die set compleet is, een excuus zou er verdorie nog als minste af mogen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ITEK in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door amo74