Klacht: Al 7 maanden bezig om te bewizen dat ik abonnement op Grinta heb betaald

op 23 mei 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

In december heb ik een cadeau-abonnement op Grinta aangevraagd. Deze heb ik dezelfde dag via mijn creditcard betaald. Nu krijg ik steeds mail dat ik nog moet betalen en heb al tig keer een bewijs op moeten sturen van mijn afschrijving. Helaas blijven de mailtjes dat ik moet betalen maar komen! Wat hebben zij voor administratie ?! Ik ben echt heel boos hierover en als ik vraag of ze contact opnemen (want een telefoonnummer van hen is nergens te vinden) dan doen ze dat niet. Echt een heel slecht bedrijf. Zorg dat je hier nooit mee in zee gaat!!!! Je komt niet meer van ze af, het lijken wel pitbulls.

Als ze me een excuus sturen en zeggen dat alles is verwerkt in hum administratie. Ook mogen ze me voor al het gezeur wel een s een gratis jaarabonnement aanbieden.....

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 17:09 geantwoord

Geachte,

Deze klacht is reeds behandeld.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door asdghaldgu