Klacht: Al 5 maanden bezig om BB deugdelijk gerepareerd te krijgen

op 08 juli 2012 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn BB is voor de eerst keer opgestuurd voor reparatie in februari i.v.m. een kapotte speaker. Na 2 1/2 kreeg ik mijn telefoon weer terug en er was alleen een update gedaan. Dit loste het probleem niet op, dus weer opgestuurd en na 3 weken kreeg ik deze retour. Mijn speaker was gerepareerd maar als ik iemand belde kon de ander mij niet of nauwelijks verstaan. Mijn telefoon kwam dus terug met een ander defect. Weer de telefoon opgestuurd en na 3 weken was dit euvel verholpen, maar nu maakt de telefoon slecht of geen verbinding als ik wil bellen. Een probleem wat voorheen niet aan de orde was. In overleg met klantenservice een nieuwe simkaart geprobeerd maar dit lost het probleem niet op.
Tot overmate van ramp heb ik ook nog een foutieve nota gehad (dit is inmiddels opgelost door klantenservice) en zit nu dus nog steeds met een telefoon waar ik niet of nauwelijks mee kan bellen en gebeld worden terwijl ik aan een contract van 2 jaar vast zit.

Een nieuwe telefoon of onbinding van het contract en creditnota van mijn abonnementskosten.

Alle klachten die gemeld zijn door peterdeleeuw23