Klacht: Al 2 jaar overlast, De Goede Woning reageert nergens op

op 18 december 2017 over De Goede Woning in de categorie Woningcorporaties

Ik heb al 2 jaar ernstige overlast van mijn Syrische bovenburen. Communiceren gaat door de taalbarrière niet goed, en als ik het probeer ontaard dit meestal in een scheldpartij in het engels.
Meerdere dagen per week tot laat in de nacht hoor gestamp, gebonk, slaan met de deuren, ramen die steeds weer worden opgezet en na een tijdje ook weer hard worden dichtgeslagen waardoor ik uitgeput op mijn werk aankom de volgende dag.
Ik ben al 2 jaar bezig om rommel wat vanuit hun woning in mijn tuin gegooid wordt op te ruimen. Er is buurtbemiddeling ingeschakeld, de politie zegt niets te kunnen doen en dat het de taak van De Goede Woning is om actie te ondernemen.
Ik heb ontelbare emails naar De Goede Woning gestuurd met het verzoek om iets te doen. Nooit krijg ik een reactie. Ik heb ook al heel vaak gebeld en er wordt steeds gezegd dat er niemand aanwezig is en dat ik zal worden teruggebeld, maar ze doen niets.

Als er überhaupt gereageerd wordt en de overlast stopt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Goede Woning

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Goede Woning nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alphavista