Klacht: al 2 dagen een andere krant gekregen

op 15 december 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 december 2017 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Middelveld,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u deze week al 2 dagen geen krant heeft ontvangen. Wij hebben contact gezocht met de desbetreffende bezorgdienst. Zij zullen dit met de bezorger bespreken en oplossen. Wij gaan er dan ook vanuit dat de bezorging van uw krant snel weer op orde is.

Uiteraard vergoeden wij de gemiste kranten zodat u uiteindelijke alle kranten ontvangt waarvoor u heeft betaald.

Onze excuses voor het ongemak. wij wensen u alvast fijne feestdagen.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

BR webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door H. Creutzburg