Klacht: al 14 dagen geen internet en vaste telefoon

op 12 juli 2012 over Scarlet in de categorie Internetproviders

nu 2 weken geleden kon ik ineens niet meer op internet, en ook niet meer bellen, met me vaste telefoon.
dus gebeld met de helpdesk, die mij vertelde dat mijn modum kapot zou zijn.
die zou de volgende dag, of die dag erna binnen zijn, maar na 4 dagen belde ik terug waar die was, maar ze waren even vergeten een modum te sturen, die ik overigens alleen maar gratis kreeg als ik een 1jarig contract bij hun af zou sluiten, wat ik ook heb gedaan, want ik ben niet van plan om iets te betalen.
nadat ik de tweede keer had gebeld, kreeg ik 2 dagen later dus toch een nieuwe modum. nadat ik alles volgens instructie had gedaan, nog geen bereik. ik heb daarna me schoonzoon en een vriendin laten kijken, maar ook die zagen dat er geen bereik was, dus maar weer scarlet bellen.
en wat kreeg ik te horen, er is geen storing bij u of ons, maar de fout zit bij een ander bedrijf????????
ze willen niet zeggen bij wie, maar vind dit wel erg vreemd.
ze zouden het daar hebben neergelegd, maar tot op heden nog niks.

dat ik gewoon weer kan internetten en bellen, zo niet wil ik per direct afzeggen, zonder dat ik vast zit aan een jaarcontract waar ik niks mee kan.
de maand juli wens ik niet te betalen, en een compensatie voor het gebruik van mijn mobiele telefoon.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scarlet in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scarlet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scarlet

Heeft op 13 juli 2012 om 12:04 geantwoord

Volgens onze gegevens moet de lijn al weer even werken. Zowel telefonie en internet staan actief en zijn getest door de lijnleverncier. Mocht e.e.a. niet werken, vragen wij u de modem te herstarten (stroom er een paar minuutjes af). Op het door u opgegeven contacttelefoonnummer hebben wij u proberen te bereiken om e.e.a. te verifieren. Helaas was u niet bereikbaar op dit nummer. Wij zullen op de eerstvolgende factuur geen abonnementskosten in rekening brengen voor zowel het abonnement als de belbundel voor de duur van een maand. Voor een tegemoetkoming in uw mobiele kosten, vragen wij u een kopie van de factuur van uw mobiele provider over de betreffende periode of een kopie de aankoopbewijzen van uw pre-paid kaarten, onder vermelding van uw klantnummer te verzenden aan: Scarlet Telecom B.V., Postbus 158, 8200AD Lelystad.

Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door ada en leo