Klacht: Al 11 dagen geen warm water

op 19 juni 2021 over Nederwoon in de categorie Woningcorporaties

Sinds woensdag 9 juni hebben wij geen warm water in ons appartement. Dit betekent dat wij vanaf vandaag 19 juni al 11 dagen niet kunnen douchen. U kunt zich voorstellen dat dit meer dan onprettig is geweest met de warme, zweterige dagen. Op donderdag 10 juni kwam een werknemer van geas energiewacht (nadat wij nederwoon meerdere malen gebeld hadden) om het probleem te bekijken. Hij constateerde dat de boiler het probleem was. Op vrijdag 11 juni heeft een werknemer van essent (waar nederwoon de boiler van huurt) geconstateerd dat er een gevaarlijke lek op de elektrischetijdsgroep in de boiler is wat betekent dat de boiler vervangen moet worden. De afgelopen 11 dagen worden wij van het kastje naar de muur gestuurd en hebben wij geen zicht op een datum waarop onze boiler vervangen gaat worden.

Wij zijn pas tevreden wanneer Nederwoon haar huurders eindelijk een keer serieus gaat nemen. En in dit geval wij weer een werkende, veilige boiler hebben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederwoon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederwoon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JulyPeeters