Klacht: aktie

op 10 juni 2016 over COOP in de categorie Supermarkten

Beste,

Vandaag 10 juni j.l zijn we om 12.00u gebeld door een medewerker van de COOP rondom de kras en win actie. Mijn zoon Teun Bonnema had een prijs gewonnen werd hem gezegd met deze aktie. Hem werd gevraagd hoe oud hij was. Hij is 11 jaar. Hierop werd gezegd dat hij helaas de prijs dan niet kon winnen, omdat hij geen 18 jaar is.
Wekelijks gaan wij naar de COOP in onze woonplaats Schimmert en zijn wij heel tevreden over deze winkel. In opdracht van en onder toezicht van zijn ouders die inmiddels ruim de 18 jr zijn gepasseerd heeft hij zijn naam ingevuld en vinden wij het wel heel sneu dat we niet in aanmerking komen voor de prijs. Had mijn echtgenoot of ik onze naam ingevuld of de telefoon opgepakt was het wellicht geen probleem geweest.. Er staat namelijk niet vermeld dat je onder de 18 jaar je naam niet mag opgeven. Lijkt me logisch dat hij de boodschappen niet doet voor ons gezin.

Als er een oplossing gevonden kan worden voor bovenstaande Kras en win actie.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door inge1972