Klacht: akte van ontslag

op 25 januari 2014 over Florius Hypotheken en verzekeringen in de categorie Hypotheken

ik ben al vanaf half april 2013 bezig om een akte van ontslag
op te alten zetten bij florius.
Mn expartner blijft in de woning en moet me daarsoor uitkopen.
Nameerdere telefoongesprekken met de klantenservice van florius en mailverkeer met de vraag hor het er voor staat sta ik iedere keer versteld.
heb ook diverse keren mn tussen persoon gebeld,maar ik heb duidelijk t gevoel dat als ik geen stappen onderneem gebeurt er helemaal niks.
3 weken geleden zouden de laatste stukken getekend moeten zijn.
stuur ik afgelopen maandag een mail naar florius of t al bij de stukken al bij de notaris zijn,krijg ik een mail terug dat er stukken ontbreken en met mn tussenpersoon contact moest opnemen.
toen ontplofte ik.
daar komen ze dan na 3 weken mee!!!!!
dus weer stukken ondertekend deze week.
ik ben zeer teleurgesteld in florius!
ik vind t niet normaal meer dat zoiets bijna een jaar duurt en t intereseerd ze helemaal geen bal!

dat dit met spoed word afgehandeld

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Florius Hypotheken en verzekeringen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Florius Hypotheken en verzekeringen in behandeling genomen

Bericht van Florius Hypotheken en verzekeringen

3 jaren geleden - Vandaag telefonisch contact gehad. Afgesproken dat we het in de gaten houden. Florius

Heeft op 30 januari 2014 om 10:15 geantwoord

Ik ben tevreden over de snelle oplossing die er gemaakt is.
Ben ook klantvriendelijk geholpen door de medewerkster van florius die dit voor me heeft uitgezocht.
Overegens ben ik ook door de klantenservice altijd netjes en vriendelijk geholpen.
Nu nog wachten op een bericht van de notaris..

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Florius Hypotheken en verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Florius Hypotheken en verzekeringen

Heeft op 30 januari 2014 om 11:08 geantwoord

Op 28 januari en op 30 januari 2014 contact gehad met de klant. Het ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid is nu geregeld. De akte wordt opgemaakt en medio volgende week liggen de stukken bij de notaris. Klant kan dan een afpraak maken om te passeren. Florius

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Florius Hypotheken en verzekeringen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door daanvanbodegom