Klacht: Airfryer

op 16 juli 2016 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond, Ik heb in april meegedaan met de actie van Veronica magazine en uiteraard gelijk betaald , airfryer plus een jaar Veronica tvgids . Het is nu juli en ik heb nog steeds niks gekregen van Veronica . Maar ik heb wel meerdere malen gebeld, email gestuurd. Steeds het antwoord dat ze het gaan uitzoeken , Maar ik krijg nooit antwoord terug.

Gewenste Oplossing:

graag de airfryer opsturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Veronica Magazine in behandeling genomen

Bericht van Veronica Magazine

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Lesage, Hartelijk dank voor uw bericht. We gaan een en ander nakijken en komen er zo spoedig mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Webcare team Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Veronica Magazine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Veronica Magazine

Heeft op 19 juli 2016 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Lesage,

Hartelijk dank voor uw bericht.

We hebben het even voor u nagekeken en u had de Airfyer al moeten ontvangen. Er lijkt iets niet goed te zijn gegaan in de verzending. Onze excuses voor het ongemak. We sturen de Airfyer nogmaals naar u op.

Met vriendelijke groet,
Webcare team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door Gwen001