Klacht: Airco niet geleverd

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdagavond heb ik een airco besteld welke geleverd zou worden door dynalogic. Aangezien ik de dag erna niet de hele dag thuis zou zijn mocht deze op vrijdag bezorgt worden.
Vrijdagmiddag kreeg ik bericht dat deze niet bezorgt kon worden vanwege een fout. Ik heb gebeld en na veel moeite zou deze zaterdag bezorgt worden. Maar natuurlijk zaterdag weer hetzelfde verhaal. Sorteerfout en ze kunnen niet aangeven wanneer ze wel kunnen bezorgen…

Gewenste Oplossing:

Als ik de airco nog ontvang voordat de zomer voorbij is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Mevr. Vermeer en Dhr. de Wilde,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Minniemouse