Klacht: Airco niet geleverd

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Woensdagavond heb ik een airco besteld welke geleverd zou worden door dynalogic. Aangezien ik de dag erna niet de hele dag thuis zou zijn mocht deze op vrijdag bezorgt worden.
Vrijdagmiddag kreeg ik bericht dat deze niet bezorgt kon worden vanwege een fout. Ik heb gebeld en na veel moeite zou deze zaterdag bezorgt worden. Maar natuurlijk zaterdag weer hetzelfde verhaal. Sorteerfout en ze kunnen niet aangeven wanneer ze wel kunnen bezorgen…

Als ik de airco nog ontvang voordat de zomer voorbij is

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:17 geantwoord

Geachte Mevr. Vermeer en Dhr. de Wilde,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Minniemouse