Klacht: airco niet geleverd sorteerfout

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

vandaag zou mijn airco die ik bij bol.com heb aangekocht geleverd worden door dynalogic tussen 17u15 en19u15 toch krijg ik op de middag een mail dat men dit niet kan leveren door een sorteerfout en word door verwezen naar een pagina om te bellen aan 0900 tarief of een knop om een nieuwe afspraak te maken als ik op de knop druk komt er een pagina te voorschijn waar op staat vermeld dat ik deze datum niet meer kan veranderen heb hen dan maar een mail gestuurd maar daar krijg ik ook geen antwoord op gelukkig was ik niet zo stom om het duuder 0900 nummer te bellen als ik deze reacties hier lees heb vandaag wel een dag werk laten schieten daarvoor en als ik de vele reacties lees heb ik al bang voor de volgende levering daar het voor mij niet gemakkelijk is om thuis te blijven omdat ik werk met de vroege en pas om 14uur terug thuis ben indien het de volgende keer niet lukt voor te leveren zie ik geen andere oplossing dan mijn geld terug te vragen .

WANNEER HET DE VOLGENDE KEER NA 14UUR GELEVERD WORD EN ZEKER GELEVERD WORD EN ANDERS INDIEN NIET MOGENLIJK
DAT BOL.COM MIJN GELD TERUG STORT

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:23 geantwoord

Geachte dhr. van Acker,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. We zien inderdaad dat ook u last heeft gehad van de sorteerfouten in deze periode. Excuses hiervoor! Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door van acker peter