Klacht: Agressive gedrag

op 12 oktober 2016 over Woonbron in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 18 jaar gewoont te hebben gaat mijn oma van 84 de huis uit.
De medewerkers van Woonstad waren heel erg onbeschoft en heel agressief. Ze probeerden allerlei dingen te verzinnen om meer geld van ons te PLUNDEREN. Nu komen ze met een rekening van 200 euro!

Gewenste Oplossing:

Excuses aanbieden en de eindrekening aanpassen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 13 oktober 2016 om 08:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Woonbron

1 maand geleden - Mijn eerdere melding kan ik niet terugvinden, maar zoals eerder aangegeven heb ik een klacht dienstverlening voor u aangemaakt.

Reactie van de melder van de klacht CUGC

1 maand geleden - 200 waar ik over heb is van de Eindinspectie en niet van resterende dagen. Het gaat om bedrag van 155 euro voor de resterende dagen en niet 200 euro... De klacht is niet Opgelost...

Bericht van Woonbron

1 maand geleden - Goedemorgen, Om die reden heb ik een klacht dienstverlening voor u aangemaakt. Hopelijk komt u eruit met de collega's van de vestiging. Zij gaan of hebben inmiddels al contact met u opgenomen. MVG, Joyce

Alle klachten die gemeld zijn door CUGC