Klacht: Agressieve benadering Handeling Lindorff incassobureau.

op 16 juni 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Ik heb een dossier bij het NHA van 2001/2002 wat volgens mij niet klopt, omdat ik volgens mij de producten teruggestuurd heb.

Nu loop ik sinds een jaar mijn schulden in te zien en e.v.t. af te betalen, dit gaat niet altijd makkelijk, omdat ik een vrij lange a4 aan schuldeisers heb.
Maar even ter duidelijkheid, is dat het dossier van NHA bij verschillende burea’s in behandeling was en nu weer bij Lindorff. Ik heb aan hun voorgesteld dat ik 250 voor dit dossier wil betalen. De kostenspecificatie kan ook nooit 750 euro zijn wat hun beweren. In die tijd dat ik hen heb gemaild om antwoord, hebben zij in een paar maanden rentes bijgeschreven, terwijl ik antwoord op mijn vraag verwacht.

Wat nog frapanter is, is dat ik bij dit malafide witwasbureau Lindorff al bijna een jaar 200 euro netjes aflos van 2 dossiers, 1 van 125 en de andere 75 p.m. Dit is toch een teken van goede wil, dat ik notabene netjes betaal aan 2 dossiers en zij mij voor de NHA NADERHAND blijven stalken,terwijl het dossier van de NHA gebasseerd is op leugens, ik heb het dossier toentertijd teruggestuurd en zij hebben de administratieve fout begaan niet ik, alleen kan ik zeer weinig met mijn machtsmiddelen dan tegen LIndorff.

Kijk uit voor dit bedrijf, want als je hun mailt met een goede bedoeling, wat ik deze week heb geprobeerd, dan gaan ze je stalken via telefoon. Ik heb 3 maanden niks gehoord van hen sinds deze week weer, omdat ik zelf hen heb gemaild. Vieze oplichters.

Dat ze met een fatsoenlijke oplossing komen voor dit dossier uit 2001/2002, of 2003 ik weet het niet meer zo oud is dit dossier en ik wil verder met mijn leven.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Mohammed38

3 dagen geleden - Zij hebben mij weer lastig gevallen terwijl ik elke maand al een flinke som betaal aan deze ondoordachtige en agressieve incassobureau. Ik weet niet wat ik moet vertellen. Ik heb afgelopen week een mailtje gestuurd naar al mijn schuldeisers ook Lindorff. Ik heb een terugkoppeling gevraagd naar aanleiding van mijn vraag en heb van elke bedrijf een antwoord ontvangen, behalve lindorff, daarnaast en omdat ik hen heb gemaild gaan ze irritant doen en mij stalken. Voor het mailtje heb ik hen 3 maanden niets gehoord van lindorff. A.s. week ga ik 3 weken naar mijn neefje in Belgie. Als ik in de tussentijd iets negatiefs verneem in mijn vakantie, of lastig gevallen word, dan ga ik als ik terug ben het via een andere weg doen. Ik ga mij gewoon dan melden op hun hoofdkantoor met een andere toon, want dat gestalk wordt je ziek van.

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 20 juni 2017 om 07:08 geantwoord

Lindorff heeft na ontvangst van deze klacht via klacht.nl contact opgenomen met klager. Lindorff heeft klager gevraagd om een voorstel in te dienen die inhoudelijk zal worden behandeld en klager zal worden voorzien van een terugkoppeling met als doel beide dossiers binnen geringe termijn te kunnen afwikkelen.

Lindorff wacht klager's voorstel af.

Alle klachten die gemeld zijn door Mohammed38