Klacht: afwijzing van spoed aanvraag voor verhuis kosten /

op 10 juni 2016 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Ik heb een aanvraag ingediend voor verhuis kosten , ik moet verhuizen naar een andere stad wegens gevaar en dreiging er is ook een begeleidende brief van de wijkteam . Ik had gesproken met werk en inkomen en duidelijke aangegeven dat dit ging om verhuis kosten geen inrichting kosten dit moet aangevraagd worden in het gemeente waar ik ga wonen. Na een week wachten op een telefoontje ( terwijl ik ben niet gebeld) na meerder berichten achter gelaten (terug bel notitie ) heb ik vandaag gebeld en kreeg ik simpel weg te horen dat mijn afgewezen afgewezen omdat ik inrichtingskosten heb aangevraagd en dit moet aangevraagd in het gemeente waar ik ga wonen >wat ik eerder aangaf ik vroeg niet om inrichting kosten maar verhuis kosten en dit is duidelijk besproken aan de telefoon meerdere keren . ik heb momenteel een gezin die gevaar loopt alle stukken zijn aangeleverd .Ik heb sterk het indruk dat degene die mijn aanvraag heeft opgepakt simpel weg niet bewust is van de ernst van mijn situatie . Degene die mijn aanvraag heeft afgehandeld heeft de stukken niet doorgenomen en het gewoon afgewezen .Ik moet ook aangeven dat wijkteam ook zal bemiddelen in dit zaak .

Ik ben tevreden als mijn aanvraag met spoed wordt afgehandeld en herzien zodat ik mijn gezin veilig in een andere gemeente kan plaatsen . Dat ik weer rust in mijn leven heb , ja dan ben ik tevreden . Ik ben tevreden als ambtenaar die dit zo zonder goed te analyseren en goed doornemen van een dossier hierop wordt aangesproken . dit is een gezin die gevaar loopt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nathalielopez