Klacht: afwijzing gesprek

op 04 mei 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik had een solicitatie gesprek bij sandd ook via het uwv ik woon in de buurt maar het was moeilijk te vinden normaal overkomt mij dit niet ik had het gevraagd maar ze stuurde mij de verkeerde kant op en ik zag ook iemand van sandd postbezorger en die wist het ook niet ik baalde als een stekker en was zo overstuur en ik zat huilend op de fiets ik keek er zo naar uit ik kwam helaas een half uur te laat en ik melde me en chantal kwam naar beneden en ik vertelde wat er gebeurd was maar ze had geen tijd meer en ze moest boven gaan overleggen wat ze moesten doen ik zou het de volgende dag horen ik heb ook gemeld bij het uwv en zou het oplossen ik ben teruggebeld en vertelde mij dat ze het nie aandurrfde om mij in dienst te nemen omdat ze het niet vertrouwen en ze het niet konden terug draaien ik heb gezegd dat ik er zo naar uit zat te kijken en verder de weg wel zou weten ze waren niet erg vriendelijk en ze wilde mij geen kans geven om het te bewijzen maar ik weet dat ik het wel kan ik heb zelf een beperking en ben een echte doorzetter ik zo wordt ik aan de kant geschoven daarom ben ik hier er niet mee eens chantal gaf mij geen kans meer terwijl het mijn eerste gesprek was chantal was ook erg nors.ik ben er nog steeds erg teleur gesteld over.en wil graag laten zien dat ik het wel kan en mensen zoals ik ook een kans moeten krijgen maar niet de mensen nors behandelen en terug sturen.ik ben ook ziek geweest van verkeede pillen en heb 2 wkn geleden een aanval gehad en nu pas gaat het wat beter dat koste tijd en dat heb ik ook gezegd en chantal zij dat dat niks mee te maken heeft.mijn ww loopt nu af en ik zit al zolang achter de 4 muren dat ik eidelijk een kans zag om iets te gaan doen waar ik blij van wordt.

ik ben pas tevreden als sandd mij gewoon vriendelijk behandeld en niet kattig en de mensen laten uitspreken .en mij de baan aanbieden wat eerst beloofd was ik ben gewoon inzetbaar en dat dit nu gebeurd is vind ik heel erg maar ze kunnen ook mij laten bewijzen hoe ik ben ik ben erg aan het knokken voor mezelf en ik was al zo blij.maar nu erg teleurgesteld en ze hebben mij echt aan de kant geschoven omdat ze het niet konden terug draaien hier hebben ze iemand die graag wil werken en inzetbaar is maar ze durven het niet aan ik vind dit echt erg flauw omdat dit gebeurd is.graag oplossen ben er niet blij mee,dankjewel chantal

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 18 mei 2016 om 11:39 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door marisa puente