Klacht: Afwijzing bijstandsuitkering

op 13 februari 2018 over Gemeente Enschede in de categorie Gemeente

Beste,
Houd het graag kort.
Hetzelfde als ik in een eerder bericht las werden mijn vragen ook niet beantwoord bij de gemeente enschede en volgens mij had ik idd ook mevrouw nijboer. Mijn uitkering is nu voor een 2e x afgewezen. Heb ze elke x gebeld om te vragen of nu alles compleet was voor de bewijsstukken maar hoorde niks terug. Ze zouden bepaalde stukken uit mijn vorige aanvraag halen. Ook dit gebeurde niet. Ik moet verantwoorden hoe ik en mijn zoontje zijn rondgekomen de 4’maanden inmiddels zonder inkomen. Dit heb ik netjes gedaan middels een brief met 2’namen van personen die mij deze gehele tijd geholpen hebben. Maar dat was volgens hun niet genoeg bewijs. Maar als je mvr nijboer vraagt hoe ik het dan wel volgens hun moet bewijzen moet ik dat maar zelf uitzoeken en krijg ik geen antwoord.
Dit word mijn 2e bezwaarschrift. Ben ten einde raad. Ze weten van mijn persoonlijke situatie .. en bel ze elke x netjes om te vragen wat nog mist. En dan uiteindelijk wijzen ze me alsnog af.

Wat kan ik hier nu mee.

Mvg
J frederiks

Als mijn inkomen loopt.. en zsm ivm schulden en alles wat oploopt. En ze is normaal gaan handelen en beantwoorden

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Enschede

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Enschede nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce.f