Klacht: Afval overlast van buren

op 18 september 2016 over Woonbron in de categorie Makelaars

Ik woon op de Begane grond aan de Huygensstraat 67
3027 VP Rotterdam.
Elke worden er sigaretten peukjes in mijn tuin gegooid door de boven buren, ik kan niet van mijn tuin genieten , ik kan mijn achter deur nooit open laten, doordat ik bang ben dat ik straks of mijn kind een sigaretten peukje in ons nek krijgt.
Ik betaal ieder keer om mijn tuin schoon te maken , zodra de boven buren dat zien gooien ze gelijk de sigartten peukjes naar beneden.
jammer genoeg weet ik niet wie dat doet.
Ik vermoede wel de buren van huis nr 69.
Maar ik durf dat niet te zeggen, doordat ik niemand wil beschuldigen.
Verder is er een persoon of zijn er personen die brood in de tuin goord voor de duiven, Het is zo smerig als de duiven de rest afval niet eten, en het stinkt en er komen veel vliegen, mijn ramen blijven gesloten door dit overlast. Ik weet echt niet welke van de buren dat doen.
Daarom leg ik deze klacht zelf bij de woning neer zodat u een brief voor de bewoners kan sturen dat zij afval niet in de tuin moeten gooien , maar in een vuilnisbak.
Ik ben bang buren aan te spreken, omdat er tegenwoordig veel haat op de wereld is.
Mensen zijn gauw geprikkeld als je wat zegt.
Dus ik hoop dat u voor alle bewoners een brief stuurt dat het niet is toegestaan afval in de tuinen te gooien .

Ik hoop dat er een oplossing komt dat de buren geen afval meer in de tuin gooien

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

Bericht van Woonbron

2 maanden geleden - Goedemorgen, Een vervelende situatie. Ik wil graag kijken wat ik voor u kan doen, maar kan de door u opgegeven adres gegevens niet terugvinden in ons systeem. Bent u huurder van Woonbron? Met vriendelijke groet, Joyce

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 13 oktober 2016 om 08:43 geantwoord

Goedemorgen, Helaas hebben wij geen reactie meer van u mogen ontvangen. Het eerder door u opgegeven adres is namelijk niet bekend in ons systeem. Bij deze zal ik de klacht daarom ook afmelden. Als we u verder nog ergens mee kunnen helpen, hoor ik dat graag. Met vriendelijke Groet, Joyce

Alle klachten die gemeld zijn door Zavira