Klacht: afspraken niet nakomen,zeggen dit en doen niks!!

op 04 augustus 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Ik ben al 7 maanden bezig met mijn dossier en om mijn gelijk te krijgen,ik moet van alles naar hun opsturen via de post en per email en dan zouden ze er achteraan gaan waar mijn geld is gebleven bij telecom bedrijf KPN want die beweren dat ik nog nooit een betaling heb gedaan aan hun maar dit is niet waar!!!
Ik heb hier betalingsbewijzen van van mijn bankafschriften en al meerdere keren ingescand en naar lindorff gestuurd maar wordt niks mee gedaan.
Nu moest ik toch een betalingsregeling treffen want het bedrag wordt steeds verhoogd en is nu al verhoogd met 236 euro aan incassokosten omdat hun mij al 7 maanden aan het lijntje houden.
Ik ben dit nu wel echt beu en wordt gewoon niet serieus genomen bij lindorff ppff….

wanneer lindorff zich gewoon aan de afspraak houd om hun huiswerk te doen en uit te zoeken waar mijn betalingen gebleven zijn aan kpn en de incassokosten niet hoef te betalen want is niet mijn schuld dat hun mij al 7 maanden aan het lijntje houden en van het kastje naar de muur sturen.
ik heb al meerdere keren mijn huiswerk voor hun wel gedaan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:46 geantwoord

Heeft op 07 augustus 2017 om 14:02 geantwoord

Die betalingsbewijzen heb ik al 4 x via de mail naar lindorff gestuurd!!
Dus kom niet zeggen dat er niks ontvangen is!
Jullie lopen langs elkaar heen met communicatie binnen het bedrijf.
Kijk jullie mail beter na

Alle klachten die gemeld zijn door willy1983