Klacht: Afspraken niet nakomen – Problemen facturatie – slecht bereikbaar en niet reageren

op 08 juli 2017 over ZakelijkeNummers.nl in de categorie Vaste Telefonie

De afhandeling bij zakelijke nummers is waardeloos, en de communicatie nog slechter. Op moment dat ze service moeten verlenen zijn ze niet thuis, en de onverklaarbare facturen samen met 8x hetzelfde verzoek om een SEPA incasso terug te sturen getuigen van de puinhoop achter zakelijke nummers.

Kortom ik zing mijn contract uit, en ga op zoek naar een beter alternatief. Ik heb oa aanvullende dienst afgesloten, en deze was 2 mnd niet actief, maar wel facturen sturen.

Tip; Ga niet met zakelijke nummers in zee!!

wanneer ik zonder kosten kan overstappen naar een partij die wel afspraken nakomt en reageerd

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeNummers.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeNummers.nl in behandeling genomen

Bericht van ZakelijkeNummers.nl

1 maand geleden - Beste meneer Van Ravenswaaij, We vinden het bijzonder vervelend om te lezen dat u onze dienstverlening op deze manier ervaart. Schikt het als wij binnenkort telefonisch contact met u opnemen naar aanleiding van uw klacht? Wij komen graag tot een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Fleur Meesters MTTM

Alle klachten die gemeld zijn door Robbert-Jan van Ravenswaaij