Klacht: Afspraken niet nakomen – Problemen facturatie – slecht bereikbaar en niet reageren

op 08 juli 2017 over ZakelijkeNummers.nl in de categorie Vaste Telefonie

De afhandeling bij zakelijke nummers is waardeloos, en de communicatie nog slechter. Op moment dat ze service moeten verlenen zijn ze niet thuis, en de onverklaarbare facturen samen met 8x hetzelfde verzoek om een SEPA incasso terug te sturen getuigen van de puinhoop achter zakelijke nummers.

Kortom ik zing mijn contract uit, en ga op zoek naar een beter alternatief. Ik heb oa aanvullende dienst afgesloten, en deze was 2 mnd niet actief, maar wel facturen sturen.

Tip; Ga niet met zakelijke nummers in zee!!

wanneer ik zonder kosten kan overstappen naar een partij die wel afspraken nakomt en reageerd

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeNummers.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeNummers.nl in behandeling genomen

Bericht van ZakelijkeNummers.nl

3 maanden geleden - Beste meneer Van Ravenswaaij, We vinden het bijzonder vervelend om te lezen dat u onze dienstverlening op deze manier ervaart. Schikt het als wij binnenkort telefonisch contact met u opnemen naar aanleiding van uw klacht? Wij komen graag tot een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Fleur Meesters MTTM

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZakelijkeNummers.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZakelijkeNummers.nl

Heeft op 28 september 2017 om 12:10 geantwoord

Beste meneer Van Ravenswaaij,

Ik ben blij om te horen dat u samen met mijn collega tot een oplossing bent gekomen. Ter bevestiging heeft zij u een e-mail gestuurd met de gemaakte afspraken. Ik hoop dat uw klacht hiermee tevreden is opgelost. Mocht u nog vragen hebben hoor ik dat uiteraard graag.

Fleur Meesters
MTTM.nl I ZakelijkeNummers.nl