Klacht: Afspraken niet nakomen en valse beloften

op 06 juli 2017 over De Onderneemt Groep in de categorie Advocatenkantoren

Een paar jaar geleden ben ik benaderd door de Onderneemtgroep. Vlotte dames men een uitstekend verhaal. Omdat ik nogal argwanend ben op dit gebied en mede daarom bijna geen reclame maak, heb ik dit een paar keer uit weten te stellen. Ook (informeel) in meerdere gesprekken aangegeven wel te willen proberen maar voordat de verlenging een feit zou worden (voor volgend jaar) dat ik vooraf een telefoontje zou krijgen. Niet gebeurd. Ze verlengen en sturen factuur. Ik ben er zeg maar strontziek van. Vele mailwisselingen. Maar ze sturen dan bandjes op met hun eigen verhaal. Maar die bandjes waarop ze mij hebben toegezegd vooraaf contact op te nemen, hebben ze dan plots niet meer.. Verder klopt het mijn inziens ook niet met die likes. Kortom: Keihard aanpakken. Stelletje oplichters zijn het.

Ik wou niet verlengen. Maar nu hebben ze me gedwongen min of meer om weer voor een extra jaar te kiezen. Ik wil mijn geld terug. €386,- ongeveer. Als ze vantevoren hadden gebeld had ik opgezegd. Dit is beloofd. Nooi meer Onderneemtgroep

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Onderneemt Groep over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Angel massage