Klacht: afspraken niet nakomen

op 26 juni 2017 over Sanisale.nl in de categorie Badkamer bedrijven

in januari op bouwtekening in de winkel van Sanisale, sanitair-tegeloutlet, in den Bosch met medewerker een complete badkamer boven en nieuwe wc begane grond uitgezocht. De medewerker heeft op grond van de bouwtekening een ontwerp gemaakt en daarop zijn de materialen besteld. Bij de uitvoering in april bleek dat het ontwerp fout was en is er naar een alternatief gezocht. Hierdoor bleek de douche cabine niet geplaatst te kunnen worden, er een tekort aan witte tegels te ontstaan en een overschot aan vloertegels te zijn. Verder bleek er een verkeerde radiator te zijn geleverd (gas in plaats van elektrisch).
Tijdens telefonisch contact, en persoonlijk langs gaan bij de firma, is mij toegezegd dat de radiator zou worden omgewisseld, er een inloop douche zou komen en de vloertegels zouden worden terug genomen en verrekend met de aan te vullen witte tegels. inmiddels is er een douchewand gekomen, maar verder heb ik niets meer gehoord.
Ik zit nog met alle vloertegels, een douchecabine en radiator in huis. financieel ben ik nog niet gecompenseerd!

Ik wil dat de spullen opgehaald worden--> dit was mij toegezegd.
ik wil al mijn teveel betaalde geld terug en afzien van de radiator. Deze zaak heeft mij veel te lang geduurd en ik weet niet wie nu nog die radiator moet ophangen.
Ik wil dat alles binnen 14 dagen geregeld wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanisale.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door b.gerritsen