Klacht: afspraken

op 20 september 2016 over ASR in de categorie Verzekering

Er is bij verkoop van de woning een afspraak gemaakt om het openstaande bedrag ineens af te lossen. Dit is gedaan, maar toch is er een BKR registratie gekomen, die er eerder niet was (altijd netjes betaald). Nu bij alle handelingen op hypotheek gebied wordt naar deze registratie verwezen. Blijkbaar was deze registratie niet nodig geweest. Hierover heb ik 3 maanden lang gebeld met ASR. Nu ben ik maar gaan schrijven, maar ook hier komt geen reactie op. Ik zou zo graag eens contact willen krijgen, bij voorkeur op papier, want ASR houdt zich niet aan de afspraken. Papier is dan net weer even wat sterker.

Contact over de kwestie. Graag bevestiging op papier dat er afspraken zijn gemaakt en uitleg over een BKR registratie die volgens de medewerkers van ASR niet nodig was geweest (maar dit is alweer enige tijd geleden, want contact in 2016 is nog niet mogelijk geweest).

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ASR over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ASR in behandeling genomen

ASR

Heeft op 13 oktober 2016 om 14:29 geantwoord

Op 21 september 2016 hebben wij meneer geïnformeerd dat wij de klacht niet in behandeling kunnen nemen. De reden voor het niet in behandeling kunnen nemen van de klacht is dat de hypothecaire lening bij een andere geldverstrekker loopt. We hebben meneer doorverwezen naar zijn huidige geldverstrekker en daarna de klacht gesloten. Vriendelijke groeten, a.s.r.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ASR een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mazajchik