Klacht: Afspraak niet nakomen

op 20 december 2017 over Carglass in de categorie Garagebedrijven

Afspraak gemaakt en een vrije dag ervokr genomen wordt je 2 uur voor je afspraak gebeld en wordt afgezegt omdat de nieuwe ruit stuk is geleverd kan gebeuren maar kan pas 1.5 later bij hun nu terecht slechte service worden geen tussen oplossingen bedacht zal ook nooit meer gebruik maken van hun trieste en slechte service

Geen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carglass over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carglass in behandeling genomen

Bericht van Carglass

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Bouterse, Wat vervelend dat wij uw afspraak hebben moeten annuleren vanwege het feit dat de, voor u bestelde, ruit beschadigd is binnen gekomen. Dat is zeker niet bedoeling. Helaas kunnen wij dit niet eerder zien omdat de ruiten de nacht voorafgaand aan de afspraak worden geleverd en dus diezelfde ochtend worden gecontroleerd. Is u de mogelijkheid voor een mobiele afspraak aangeboden door het service center? Wellicht is dat een acceptabele oplossing voor het geleden ongemak? Marianne Customer Service Carglass.

Reactie van de melder van de klacht Jbouterse

9 maanden geleden - Dat is niet nodig zal in de toekomst ook geen gebruik maken van uw bedrijf het moest die dag gemaakt worden en gelukkig is er Autotaalglas die wel direct een raam kan bestellen en maken op de zelfde dag dat is pas service zij kunnen het wel

Alle klachten die gemeld zijn door Jbouterse