Klacht: afspraak niet nagekomen GSF Glasgroep in Lelysad

op 30 januari 2014 over GSF Glasgroep in de categorie klachtmelden

ik heb schuif ramen besteld, in totaal t.w.v. € 2600, voor mijn winkel en deze ook betaald. wanneer de bestelling klaar was had ik de winkel al niet meer. +/- maart 2013. ik heb daarom de leverancier gevraagd om die voor me te bewaren. dit hebben ze voor me gedaan. de laatste afspraak heb ik ook van ze op papier op dat ze deze bestelling voor minimaal halve jaar voor me wilde bewaren. ik ben opzoek gegaan naar iemand die deze schuimramen van me kon kopen. eindelijk had ik iemand gevonden die de boel van me over wilde nemen. op 14 december heb ik de leverancier gevraagde om de spullen te leveren. ze weigerden en zeiden dat de glas door een bedrijfsongeval vernietigd is. eerst heeft ze me gevraagd om ze aansprakelijk te stellen voor de verzekering, maar daarna hebben ze laten weten dat ze het niet kunnen leveren en niet willen vergoeden.

de glas is niet geleverd wanneer ik het had verkocht. nu zou ik graag een vergoeding willen zien.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSF Glasgroep

Alle klachten die gemeld zijn door agholam