Klacht: Afspraak niet nagekomen

op 25 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Onbetrouwbaar bedrijf, slechte service! De oude wasmachine is niet meegenomen terwijl het was beloofd. Nieuwe afspraak gemaakt, afspraakbevestiging per email ontvangen. Op de bezorgdag zelf sms ontvangen dat de koerier rond 12u langs zouden komen. Niks meer gehoord. Bel ik vervolgens, word me verteld dat de afspraak is verzet naar de volgende dag. Waardeloos!! Klantenservice bood geen oplossing. Het gevolg was dat ik drie dagen met twee wasmachines thuis zat, en twee verlofdagen armer was.. wat een teleurstelling!!

Als dezelfde dag aangeboden was om alsnog langs te komen. Helaas is dit niet gebeurd.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 september 2017 om 09:24 geantwoord

Geachte Dhr, Mevr. Karnapoglu,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Nurten Karnapoglu