Klacht: Afspraak niet nagekomen

op 25 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onbetrouwbaar bedrijf, slechte service! De oude wasmachine is niet meegenomen terwijl het was beloofd. Nieuwe afspraak gemaakt, afspraakbevestiging per email ontvangen. Op de bezorgdag zelf sms ontvangen dat de koerier rond 12u langs zouden komen. Niks meer gehoord. Bel ik vervolgens, word me verteld dat de afspraak is verzet naar de volgende dag. Waardeloos!! Klantenservice bood geen oplossing. Het gevolg was dat ik drie dagen met twee wasmachines thuis zat, en twee verlofdagen armer was.. wat een teleurstelling!!

Gewenste Oplossing:

Als dezelfde dag aangeboden was om alsnog langs te komen. Helaas is dit niet gebeurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 september 2017 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Dhr, Mevr. Karnapoglu,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Nurten Karnapoglu