Klacht: afspraak niet nagekomen

op 15 juni 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens lindorff ben ik mijn afspraak niet nagekomen. Dat dat ik iedere maand op de 10e van de maand aflos, is volgens lindorff nooit vastgelegd. Eerste betaling was op 10 april. De 2e op 10 mei. Op 12 juni kreeg ik een brief dat de betalingsregeling is komen te vervallen terwijl ik nog op 10 juni betaald heb.

Gewenste Oplossing:

Betalingsregeling aanhouden. En ophouden met fratsen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 19 juni 2017 om 20:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is door Lindorff - afdeling reputatiemanagement - ontvangen en beoordeeld.

De stelling van klager is voorgelegd aan de behandelaar van dit dossier. Bij de behandelaar zal worden opgevraagd of klager inderdaad stipt heeft betaald en of de betalingsregeling onterecht is beeindigd. Klager zal hiervan een terugkoppeling ontvangen per mail.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan 43