Klacht: Afspraak levering niet nagekomen.

op 30 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

5 dagen geleden een tv en chrome cast besteld bij coolblue als één order. Vervolgens heeft dynalogic de order in tweeen gesplitst en hebben hun de chromecast de volgende dag geleverd, maar de TV is tot op heden nog steeds niet bezorgt. Er is gezien de absurde wachttijd samen met de belkosten van Dynalogic maar één keer contact geweest, en hebben de de loze belofte gemaakt dat zij de TV op zaterdag zouden bezorgen.

Dit zijn zij niet nagekomen, en nu staat op de track en trace dat deze tv zaterdag de 27e geleverd zal gaan worden. Dus dat systeem is ook waardeloos.

Coolblue blijft zeggen dat ze het begrijpen en dat ik geduld moet hebben, en naar hoe het er nu uitziet lijkt het erop dat de compensatie van coolblue eerder geregelt zal zijn dan dat die tv uberhaupt geleverd word.

Los van dit alles is het buiten gewoon frustrerend om dagen thuis te zitten voor een bedrijf die zijn afspraken niet nakomt. Dit maakt afspraken maken zinloos. En in mijn ogen zal een bedrijf die afspraken niet na komt niet lang bestaan.

- Als zij mijn TV z.s.m. bezorgen. Kan mij niet schelen hoe.
- Als zij voortaan een automatische mail sturen zodat de klant iniedergeval op de hoogte is over hoe lang de vertraging duurt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:41 geantwoord

Geachte heer Jonker,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Grumpy848