Klacht: Afspraak afgezegd

op 06 maart 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag 06-03-2017
Verwacht ik eindelijk na 2 weken mijn telefoon terug netjes een afspraak gemaakt wat op het werk geregeld om wat later te komen ik zou tussen 08:00 en 11:00 mijn telefoon ontvangen en bam wat doen ze afbellen om kwart over 8 . IK BEN WOEDEND en niet eens zo zeer om het feit dat de telefoon vandaag niet komt maar wanneer wij niet kunnen en niet ruim van te voren afzeggen dan moeten wij daar 25 euro voor betalen !!! En dat hebben jullie me al eerder geflikt ik eis mijn geld terug ! Ik ga ook bij Vodafone langs om een klacht in te dienen

NIET!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Benyouzagha, Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak en de vertraging. Na dit onderzocht te hebben blijkt dat er een interne fout is gemaakt en uw pakket per abuis op het verkeerde depot terecht is gekomen. Mijn collega’s zijn hier ook mee bezig geweest en hebben telefonisch contact met u gehad voor een nieuwe afspraak. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak! Op dit moment zijn wij als WeCare-team alle processen onder de loep aan het nemen. We zijn druk bezig om de communicatie naar de klanten toe te optimaliseren zodat we de klantenervaring kunnen verbeteren. Wij zijn blij met deze concrete meldingen, want dan kunnen we hier ook op inspringen. Ik begrijp dat dit uw vervelende ervaring niet zal veranderen, toch hoop ik u in de toekomst te kunnen bewijzen dat het ook in één keer goed kan gaan. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben horen wij het graag. Mvg. Team WeCare Dynalogic

Dynalogic

Heeft op 27 juni 2017 om 17:07 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Benyouzagha,

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben horen wij het graag.

Mvg. Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Hanantje24