Klacht: afsluiten van contract

op 05 oktober 2017 over inhoofdzaak in de categorie Adviesbureau

Ik heb een contract afgesloten aan een huis-aan-huis verkoper. Deze man gaf aan dat mijn contract goedkoper was dan degene die ik nu had en dat Top Selectief alleen dit inventariseerde en verder niets. Dat ik een ‘slapende ZZP’ had was geen probleem.
a. bij inzien is het duurder dan wat ik had particulier
b. mijn slapende bedrijf wordt nu gestopt dit geeft mij een mogelijke contracbreuk met Total Select en dit gaat mij behoorlijk wat geld kosten
c. Total Select vraagt een hoog bedrag bij annuleren van het contract, wat schandalig is eigenlijk.
d. bij afsluiten van het contract is niet of nauwelijks belicht dat het voor 5 jaar vast staat, maar zag wel aangekruist in het formulier. Dit is niet goed besproken bij inventarisatie aan de deur en wat hier de financiele consequenties zijn bij vroegtijdig afbreken van het contract.

contract met Total Select ontbonden per direct zonder enige nadelige gevolgen richting mij
Contract met Total Gas en Power ontbonden zonder enige nadelige gevolgen richting mij

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over inhoofdzaak

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over inhoofdzaak nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria van Luijk