Klacht: Afslank capsules 50 euro en ander product gekregen van 10 euro

op 03 juli 2017 over Afslankringen.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Via afslank ringen een bestelling geplaatst van afslankpillen die kosten €50 euro uiteindelijk mijn bestelling binnen gekregen maar was in andere verpakking zie foto van bijlage via Facebook heb ik afslankringen.nl een bericht gestuurd met de vraag waarom het een andere verpakking was the label ervan afgehaald was en waarom op internet deze ook te krijgen was voor wel €10 euro Plus e-mail gestuurd met dezelfde klacht want Uiteindelijk ben ik €40 bedrogen met een ander product dan wat ik besteld heb uiteindelijk hebben zij mij geblokkeerd op de site dus kan ik geen klacht meer maken openbaar telefonisch anderhalf uur in de wacht gezeten maar niemand neemt op dit bedrijf maakt mensen geld af met het verkeerde product en maken hier hele Grove winst op Ik hoop dat iemand dit bericht kopieert en op de pagina plaats alsnog want dit heb ik nog nooit meegemaakt kort gezegd bestel nooit wat bij afslankringen.nl nooit nooit meer voor mij

Kunnen retourneren en graag via afslankringen.nl bericht waarom ze gewoon niet opnemen Als ik bel mij blokkeren op Facebook pagina omdat ze zelf weten dat ze verkeerd bezig zijn ik heb heel veel moeten werken iedereen die bij jullie besteld en ik vind dat als je een product besteld je ook het goede product moet binnen krijgen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afslankringen.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afslankringen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon Renierkens