Klacht: Afschuwelijke reis

op 12 januari 2014 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik zou met een vriendin van mij 29 december naar Londen gaan voor een 1 daagse reis. De ellende begon al voordat we op reis gingen. Ik zou in Eindhoven opstappen en zei in Breda. Wij wonen namelijk een stuk uit elkaar en werk in de zorg dus zou het net halen om in eindhoven te komen. Nou kreeg ik voor de kerstdagen te horen dat ik ook in Breda moest opstappen, ik slangenreizen opgebeld met de vraag waarom ik had toch aangegeven dat ik in Eindhoven op stap?
Nou mw. er staat in de voorwaarden dat wij dit kunnen wijzigen, zeer onvriendelijke man nooit die kennelijk nog nooit communicatieve vaardigheden les heeft gehad, fijn nu kan ik dus nog gaan ruilen om op tijd in Breda te komen.
Dit is uiteindelijk gelukt, de bus was op tijd maar er stonden minimaal 100 mensen te wachten en het was niet duidelijk in welke van de 2 bussen we moesten instappen.
De stoelen waren te krap ik ben maar 1,78 maar ik kon nergens mijn benen kwijt, rugleuning kon amper naar achter. Tassen konden nergens kwijt was geen ruimte voor.
Ik dacht nu lekker slapen maar toen we 2 uur sliepen moesten we de bus uit paspoort controle en allemaal de ferry op we mochten niet in de bus blijven hier was mij echter niet van bekend.
Toen we in Engeland aankwamen was het 1 uur naar londen dus weinig geslapen.
De reisleider meldde dat we in Londen waren dus ik dacht lekker nu rustig wakker worden en een tour. Maar we moesten meteen uitstappen om 07:00 uur, toch niet te geloven.
Ik ging vragen waarom we geen stadstour kregen omdat dit wel stond in de voorwaarden stond. Er kwam een lulverhaal van ja het is donker je ziet toch niets, zo’n een k u t smoes heb ik nog nooit gehoord.
Londen was zelf prachtig.
De terugreis was ook verschrikkelijk amper kunnen slapen en waren om 6:00 in Breda. Daar hoorden we dat alle mensen die voor die dag hadden geboekt allemaal naar Breda moesten komen zelfs de mensen uit belgië dat kun je toch niet maken?

Geld terug natuurlijk zeer onvriendelijke reisorganisatie

Bericht van Slangenreizen

3 jaren geleden - Geachte mevrouw, graag vragen wij een e-mail te sturen met uw klacht naar contact@slangenreizen.nl zodat wij deze klacht z.s.m. voor u mogen oplossen. met vriendelijke groet, Team Slangenreizen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Slangenreizen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slangenreizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Madelon1200

3 jaren geleden - Klacht staat als opgelost maar heb een excuses gekregen maar dit vind ik niet genoeg wil geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Madelon1200