Klacht: afschuwelijk geknipt

op 14 juni 2016 over Team Kapsalon in de categorie Kappers

Na uitgelegd te hebben waar mijn probleem van het haar zit, zijkanten die vleugels worden, begon de kapster verwoed te knippen. Nog geen 5 minuten in de stoel en klaar was ze. Na de achterkant te hebben laten zien vroeg ik of er van de onderkant nog een klein randje af kon omdat ik het vervelend vind als ik het in mijn kraag voel. Vervolgens besteed ze 5 minuten aan de achterkant voor een klein randje? Daar was ze nog langer mee bezig als met mijn hele hoofd. Zo naar u zin? Het leek redelijk te zitten, maar dat is altijd moeilijk te zien moet ik zeggen. Na een week stond mijn haar alweer alle kanten op en achter was het helemaal een ramp. Na nog eens goed met behulp van een tweede spiegel te hebben gekeken, zag ik tot mijn schrik dat ze er 1 of ander kippekontje in had geknipt. In het midden(achterkant) kort en vervolgens schuinaflopend richting zijkant,waardoor de buitenkanten veel langer zijn. Als ik iets afschuwelijk vind is het wel een kippekontje! geen verwtrouwen meer dat ze het nog goed gaan knippen. Hier betaal ik geen 26 euro voor.

Duidelijk een kapster die niet weet hoe ze moet knippen. Als je al in 5 min klaar kan zijn.....ik was nog sneller klaar als de man die al zeker 15 minuten in de stoel zat naast mij.
Ik loop voor paal en er is niets met mijn haar te doen. Heb nog meer vleugel als toen ik kwam...........vandaar zeker dat ze dat kippekontje er in heeft geknipt. Geen vertrouwen meer in een goed kapsel.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Team Kapsalon over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Team Kapsalon in behandeling genomen

Bericht van Team Kapsalon

6 maanden geleden - We hebben de klant een aantal keren geprobeerd te bereiken, maar helaas tot op heden geen gehoor. Hierdoor kunnen we geen oplossing aanbieden.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Team Kapsalon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Team Kapsalon

Heeft op 21 juli 2016 om 15:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door p.rutters