Klacht: Afschrijvingen

op 03 februari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Van mij word ook al vanaf nov. € 49,95 afgeschreven, wil hier erg graag vanaf, je reinste oplichting!

Ik ben pas tevreden als deze afschrijvin v en per direct stoppen!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:50 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Voor vragen en of opmerkingen wil ik u verwijzen naar Online- Luck.nl, zij zijn te bereiken op telefoonnummer +31(0) 857325821.

Alle klachten die gemeld zijn door dhr. segaar