Klacht: afschrijving van geld van mijn rekening

op 18 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

zonder mijn toestemming word er maanden, brutaal een bedrag 12,95 van mijn BANK rekening af geschreven. dat vind ik niet niet normaal ik heb het blokkerd en ik vind dat als mijn membership is af gelopen dan bepaal ik zelf als ik nog wil verlengen naar 3 of 6maanden. en niet dat lexa zelfs beslist op eigen houtje om het maar Zelf elke maand af te schrijven.

ik wil gewoon een mailtje dat mijn membership is verlopen en dat ik zelf beslist of ik verleng of NIET.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 19 juli 2012 om 15:46 geantwoord

Beste chante_a_212,

ik begrijp uit uw bericht dat u ontevreden bent over een gehanteerde automatische verlenging, en u deze graag geannuleerd wilt zien.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en kan u melden dat ik de automatische verlenging voor u geannuleerd heb. Dit betekent dat uw huidige Full Membership per 16-08-2012 zal eindigen, en er verder geen geld meer van uw rekening zal worden geïncasseerd mits u zelf opnieuw opdracht geeft voor een betaling. Uw profiel blijft na deze datum online staan en u zult weer gratis member zijn.

Wanneer u beslist om een nieuwe betaling te doen voor een Full Membership kunt u op de betaalpagina al de automatische verlenging uitvinken.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor verdere vragen en of opmerkingen kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Lexa Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lexa.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door chante_a_212