Klacht: Afschrijving van €39.84

op 20 mei 2016 over MijnAlbum B.V. in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Beste,

Ik heb vroeger een account gehad bij mijnalbumbv maar al zeker 2/3 jaar niet in gebruik of verder betaald. Nu is er in eens weer 39.84 afgeschreven. Wat al helemaal een raar bedrag is. Want voorheen was het of €12.99 of 19.90 iets in die richting. Ik heb mij geld terug gehaald. En hoop dat heg nu niet meer word afgeschreven!! En ik afgemeld word van deze incasso. Wat ik al was….
kenmerk: Pa-0010668
Machtiging ID: GOLD0000651353RF01F4

Graag hoor ik hier over.
Vriendelijke Groet

Als mijn geld weer op me rekening staat. En niet meer word afgeschreven. Zeker niet zonder bericht geving.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnAlbum B.V. over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnAlbum B.V. in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnAlbum B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnAlbum B.V.

Heeft op 20 mei 2016 om 10:33 geantwoord

Hallo Syllebillie,

Je hebt reeds telefonisch contact met ons opgenomen. Het bedrag van je abonnement is altijd €39,84 geweest, behalve het eerste jaar want toen had je €30,00 korting. Je abonnement is terug gezet naar een gratis account en zoals afgesproken kan je de incasso laten storneren in je internet bankieren en in de meeste bankieren apps.

Marrit van den Berg
Helpdesk

Alle klachten die gemeld zijn door Syllebillie