Klacht: afschrijving bankrekening

op 22 december 2015 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Paar weken geleden gebeld door een Call center dat ik gratis mee mag doen met een lot. Ik zou nog nergens aan meedoen maar een mail ontvangen als ik wat activeer of iets dergelijks doe ik mee. Mij is duidelijk verteld dat ik nergens aan meedoe!! Zojuist gezien dat er geld van mijn rekening is afgeschreven. Dit heb ik per direct terug laten storten. Ik heb namelijk geen accoord gegeven op afschrijvingen van mijn rekening!

Gewenste Oplossing:

Zodra ik uitgeschreven ben! En dit soort praktijken ophouden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door natashac